Prošetajte po Dinjevcu putem Googlovog servisa

• Dinjevac •

četvrtak, 25. listopada 2012.

U DRUŽENJU SA PRIRODOM !

    Današnji prekrasan i sunčan dan, posvetio sam šetnji  po prirodi, vjerujem da će se neki segment ove šetnje svidjeti i Vama. Započeo sam šetnju i druženje sa jelenima "Lopatarima". Budući da je vrijeme "Rike", odnosno parenja jelena, mladi jelen ne smije se ni približiti košutama koje budno pazi stariji jelen. Tako da je iako u "Gateru", teško  a i opasno priči bliže košutama, starog jelena sam mogao snimiti sa pristojne udaljenosti, pristup njegovom haremu je zabranjen, dok mlađeg starog 4 godine koji mi je doslovce pozirao kao maneken - možete ljepše vidjeti. Poslije posjete gateru, vrijedno pažnje je svakako i spektar boja zabilježen u vinogorju u "Aršanju", što možete i vidjeti i foto uratku koji slijedi... 

Znatiželjan mladi jelen "Lopatar"...

Ne smije se ni približiti haremu ženki...

Stariji budno pazi na svoj harem...

Stalna patrola, nema pristupa nikome...



Ali doči će i mojih pet minuta...

   Ovo je zabilježeno foto zapisom u jednom lovačkom "Gateru" na području općine Pitomača, a sada se prebacujemo i u drugi segment prepoznatljivosti  Pitomače, a to je vinogorje u "Aršanju", gdje fotografijama bilježimo spektar jesenskih boja na vinovoj lozi...

Prije deset dana...


Danas








Igra boja...



Prekrasno u vinogradu...



Tekst i fotografije 
Ivan  Erhatić















Nema komentara:

Objavi komentar


Ukupno prikaza stranice